czwartek, 18 września 2014

Depozycjonowanie negatywnych opinii

Internet to miejsce w którym panuje ogromna konkurencja, nic więc dziwnego, że konkurencja często posuwa się do bardzo niemoralnych zagrywek, takich jak umieszczanie negatywnych opinii na popularnych i cieszących się dużą reputacją portalach branżowych i forach. Jak więc temu zaradzić i bronić się przed takimi zagrywkami? Nie mamy przecież możliwość wpłynięcia na administratora konkretnej strony i wystosowania prośby żeby skasował opinie, jako że są one fałszywe. Problem jest jeszcze większy gdy klient szuka informacji o naszej firmie w wyszukiwarce, a na pierwszych miejscach wyświetla się nasz negatywna opinia.

Rozwiązaniem na ten problem jest depozycjonowanie opinii, czyli proces odwrotny do pozycjonowania. Polegający na zepchnięciu negatywnych opinii na dalsze miejsca w wynikach wyszukiwania. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o depozycjonowaniu, czytaj http://blog.rankit.pl/depozycjonowanie-oczyszczenie-wizerunku-firmy/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz